Azərbaycan Çində genişmiqyaslı tanıtım kampaniyası keçirib
Pekin, Şanxay və Quançjou şəhərlərini əhatə edən kampaniya ilə Çin bazarında turizm imkanları nümayiş etdirilib.
Resorting.Az xəbər verir ki, Azərbaycan turizm imkanlarını Çin bazarında təqdim etmək məqsədilə Pekin, Şanxay və Quançjou şəhərlərini əhatə edən genişmiqyaslı tanıtım kampaniyası keçirib. Bu strateji təşəbbüs ölkəmizin dünyanın ən böyük turizm bazarlarından birində mövcudluğunu artırmaq, zəngin mədəni irsini, müxtəlif landşaftlarını və ilboyu cəlbedici turizm məkanlarını nümayiş etdirmək üçün həyata keçirilib.
Bu isə Azərbaycanın Çinin əsas turizm sənayesi liderləri ilə birbaşa əlaqə qurmasına, yeni işgüzar tərəfdaşlıqlar yaratmasına və Çinli turistlər arasında şöhrətini artırmasına imkan verib. Tanıtım kampaniyasında aparıcı Çin onlayn turizm platformaları ilə əməkdaşlıqlar qurulub, Azərbaycanın çinli səyyahların artan beynəlxalq səyahət tələbatını qarşılaya biləcək yüksək səviyyəli bir istiqamət kimi təqdim edilməsinə şərait yaradılıb.
Kampaniyanın ilk mərhələsi Çinin paytaxtı Pekində başlayıb. Bu çərçivədə "ATB Tour"un nümayəndələri Azərbaycanın Çindəki səfirliyində Çinli turizm rəsmiləri ilə görüşlər keçirib. Bu görüşlər iki ölkə arasında turizm və mədəni əlaqələrin uzunmüddətli inkişafı üçün mühüm addım olub.
Bu tədbirin ən mühüm anlarından biri Çinin ən böyük onlayn səyahət agentliklərindən biri olan "Qunar" ilə anlaşma memorandumunun (MoU) imzalanması idi. Bu əməkdaşlıq nəticəsində Azərbaycan "Qunar"ın geniş rəqəmsal marketinq imkanlarından faydalanaraq bu platformada və digər Çin səyahət saytlarında təqdimatlar artacaq. Bu razılaşma Azərbaycan Turizm Bürosunun (ATB) xarici Çinli turistlər üçün cəlbedici, mədəni və macəralı bir turizm brendi yaratmaq üçün innovativ rəqəmsal marketinq strategiyalarını qəbul etməyə sadiq olduğunu göstərir.
Şanxayda isə Çin bazarının əsas oyunçuları, o cümlədən Çinin ən böyük onlayn səyahət agentliklərindən biri olan "Fliggy" şirkətinin təchizatçıları ilə birgə B2B (biznesdən-biznesə) görüş təşkil edilib. B2B görüşlər hər iki tərəf üçün işgüzar təkliflər, tur paketləri və Azərbaycanın Çinli vətəndaşlara marketinqi haqqında birbaşa danışıqlar aparmaq üçün əhəmiyyətli bir vasitə olub. Bu danışıqlar xüsusilə çinli turistlər üçün xüsusi tur paketlərinin yaradılmasına yönəlib.
Şanxayda "Fliggy", "Trip.com", "8Continents" və digər şirkətlərin əsas nümayəndələrinin iştirakı ilə ziyafət baş tutub. Ziyafətdə 80-dən çox çinli və 20-yə yaxın azərbaycanlı turizm mütəxəssisi qeyri-rəsmi, lakin məhsuldar ünsiyyət qurublar. Bu tədbir uzunmüddətli əməkdaşlıq üçün şəxsi münasibətlərin vacibliyini nümayiş etdirməklə yanaşı, Azərbaycan və Çin turizm işçiləri arasında mövcud əlaqələri daha da möhkəmləndirib.
Çinin ən böyük cənub turizm mərkəzlərindən biri olan Quançjouda isə əsas istiqamət B2B əlaqələrini möhkəmləndirmək, həmçinin Azərbaycanı bütün fəsillər üçün səyahət məkanı kimi bazarda tanıtmaq olub. Bu kontekstdə, Çin səyahət bazarının əsas oyunçularından biri olan "Guangdong China Travel Service" şirkəti ilə Azərbaycanın rəqabətli və unikal səyahət təkliflərini təqdim etmək üçün bir sıra strateji görüşlər keçirilib. Görüşlərin əsas məqsədi, Azərbaycanın zəngin mədəni hissəsini, habelə aktiv macəra turizmini əhatə edən müxtəlif turizm təkliflərini Çinin ən böyük səyahət agentliyinə izah etmək olub. "VTC Azerbaijan" şirkəti Azərbaycanın müxtəlif turizm məhsullarını və onların həm tarixçilərin, həm mədəniyyət həvəskarlarının, həm də macəra axtaran turistlərin yüksək gözləntilərini necə qarşılaya biləcəyini izah edib.
Quançjoudakı görüşlərdə Azərbaycanın fərqli turizm mövsümlərində nələr təklif etdiyi barədə də məlumat verilib. Bu isə çinli turizm mütəxəssislərinə Azərbaycan turizminin ilin bütün fəsilləri üçün əlçatan olduğunu göstərib. Bundan əlavə, bu fikir Azərbaycanın həm yüksək, həm də aşağı turizm mövsümlərində ziyarət edilə biləcəyi barədə təsəvvür yaradıb.
Qeyd edək ki, Azərbaycan Pekin, Şanxay və Quançjou şəhərlərində keçirilən güclü çoxşəhərli tanıtım kampaniyası vasitəsilə Çində əsas turizm imkanlarını təqdim etdi. Təşəbbüs ölkənin zəngin mədəni və təbii görməli yerlərini nümayiş etdirməklə yanaşı, əsas Çin səyahət platformaları ilə strateji tərəfdaşlıqlar quraraq Azərbaycanı Çinli turistlər üçün yüksək səviyyəli bir səyahət məkanı kimi mövqeləndirdi.
Azərbaycan Turizm Bürosu tərəfindən Pekin, Şanxay və Quançjouda keçirilən bu kampaniya Azərbaycanı çinli səyyahlar arasında tanıtmaq və onu müxtəlif turistlərin seçimi olacaq məkanların populyar siyahısına daxil etmək üçün əla fürsət yaradıb. Bu, yeni əməkdaşlıqların davam etdirilməsinə və inkişafına kömək edərək hər iki ölkəyə yeni turist axını təmin edib. Bu, Çini turizm sənayesində böyük potensiala malik əsas bazar kimi tanıdaraq Azərbaycanın nüfuzunu artırıb.
Proqnozlara görə, bu təşəbbüslə Azərbaycan innovativ əməkdaşlıqlar sayəsində və ilboyu səyahət üçün tanınan bir məkan olaraq Çindən gələn qonaqların sayını artıracaq. Çin bazarının tələblərini daha yaxşı başa düşməklə Azərbaycanın çiçəklənən turizm sənayesinə malik rəqabətədavamlı bir ölkə kimi öz mövqeyini qoruyacağı və ziyarətçilərə özünəməxsus yerli təcrübələr təklif edəcəyi proqnozlaşdırılır.
nigar